390 ₴
«Зваблення їжею: 70 рецептів, які захочеться готувати» книжка авторських рецептів відомого українського шеф-кухаря, блогера, чиї матеріали можна прочитати у рейтингових медіа, ведучого літературно-кулінарного шоу на «UA: Суспільне» та кулінарного експерта програми «Сніданок з 1+1» на каналі «1+1», реформатора шкільного харчування та автора першого в Україні кулінарного онлайн-курсу «Міркувати, як кухар» Євгена Клопотенка.
До книжки входять 70 рецептів, поділених на сім розділів: сніданки, закуски та салати, перші страви, другі страви, страви для дітей, солодкі страви, варення. Корисним доповненням є готові варіанти страв для особливих обідів та вечерь. Вступне слово та примітки автора мотивуватимуть читачів експериментувати на кухні, створюючи власні шедеври. Ілюструватимуть рецепти яскраві фуд-фото.
«Книга повністю відповідає моїй місії та місії моєї команди покращити культуру харчування. Головний меседж у тому, що готувати смачно це просто. Щоб приготувати страву, після якої хочеться жити, не потрібно витрачати багато коштів та часу. І страви, які є у книзі, це доводять. Я хочу, щоб люди навчилися їсти по-іншому та стали, завдяки цьому, щасливішими», розповідає Євген Клопотенко.
До рецептів додані QR-коди, що вестимуть на відеоверсію, щоб ще більше спростити процес приготування страв, довести, що час, проведений на кухні, може приносити справжнє творче задоволення. Готувати за книжкою Євгена Клопотенка означає долучитися до справжніх гастроентузіастів.
Дипломат, постійний представник України в Раді Європи Дмитро Кулеба написав книжку про поведінку в інформаційному просторі, інформаційну самооборону та роботу з комунікаціями в Україні. «Війна за реальність: Як перемагати у світі фейків, правд і спільнот» – це справжній посібник з захисту персональних даних, розвитку критичного мислення та протидії маніпуляціям в епоху масової інтернетизації та діджиталізації. Орієнтуючись на приклади з Украіїни, інших краіїн та досвід компаній, автор проаналізував, як відбувається війна за реальність та виокремив п’ять правил, які допоможуть у ній перемогти. Основним поштовхом до написання книжки була анексія Криму та початок збройної агресії зі сторони Росії, адже брехня та маніпуляції, які поширюються за допомогою інтернету стали невід’ємною частиною цієї війни. Й українське суспільство виявилося не готовим захищати свій інформаційний простір.
«Телебачення, соцмережі, онлайн-платформи і спільноти, реклама, блогери, фейки і декілька версій правди на будь-яку тему – все це оточує кожного з нас щохвилини. З усіх боків різні сили воюють за те, щоб вплинути на наше сприйняття реальності та схилити нас на свій бік. Ми й самі постійно, іноді несвідомо, воюємо. Книжка саме про те, як перемагати у цій війні за реальність. Читайте, якщо хочете знайти точку опори у вселенському інформаційному потопі, зрозуміти, як налаштована машина комунікативної війни і не дозволяти іншим маніпулювати вашими емоціями, переконаннями і вибором», – розповідає Дмитро Кулеба.
«Інтернет, безумовно, давно захопив світ і дозволяє не лише заводити близьких друзів, але й створювати безліч можливостей для ворогів. Соціальні мережі та онлайн-спільноти можуть стати для нас лабіринтом з неправд, маніпуляцій, чужих домислів, вигаданих зрад і несправжніх перемог та створити хибну реальність. Книжка Дмитра саме про те, як розібратись з цією новою частиною нашого життя, та що робити, аби не загубитись у вирі інформації та не дозволити ввести себе в оману. Мені здається, нам дуже важливо мати такий «посібник» з інформаційної безпеки, написаний простою та зрозумілою для всіх мовою», – зазначає співзасновниця видавництва #книголав Світлана Павелецька.
Книга Дмитра Кулеби буде корисна не лише медійникам та комунікаторам, але й у першу чергу всім тим, хто має сторінку в Facebook, любить читати Twitter, дізнається новини з сайтів інформагентств та взагалі використовує інтернет не лише для того, щоб подивитися смішні ролики.
Основні | |
---|---|
Виробник | книголав |
Країна виробник | Україна |